Кожного четвертого користувача цікавить, на що витрачається застава 2,5 млн гривень – 25% користувачів ознайомилися з цією інформацією. 37% підписників прочитали, як перевірити себе у списку виборців, майже стільки ж – 35% людей стали більш обізнаними, яким чином голосувати не за місцем прописки.
Щодо найпопулярніших кандидатів серед користувачів боту, ними стали Володимир Зеленський (71% підписників переглянули інформацію), Петро Порошенко (41%), Юлія Тимошенко (25%), також 15% користувачів цікавилися Русланом Кошулинським та Олегом Ляшко. У середньому одна людина переглядала анкетишістьох кандидатів.
"Для нас використання такого боту було певним експериментом, і ми задоволені результатами. Сподіваємося, що молоді люди будуть керуватися власним розумом при виборі Президента та не будуть продавати свій голос жодній політичній силі", – коментує Олександр Санченко, ініціатор інформаційної кампанії «Твій голос!».
Телеграм бот презентувала всеукраїнська молодіжна коаліція проти незаконної передвиборної агітації. У масштабній всеукраїнській кампанії #ДоброЧесніВибори беруть участь Українська Асоціація Студентів, представники студентського самоврядування, Громадський рух ЧЕСНО, всеукраїнська молодіжна організація "Фундація регіональних ініціатив", юридична ініціатива "Тисни" bihus.info та молодіжна інформаційна кампанія "Твій голос".
Долучитися:
https://www.facebook.com/uvote.org.ua/
Посилання на бот: https://t.me/tviygolos_bot