Групи впливу

11 Квітня 2018
Смоленська трагедія: на борту було два вибухи, - комісія
джерело фото: podrobnosti.ua

джерело фото: podrobnosti.ua

Російські контролери руху весь час передавали польським пілотам неправдиву інформацію

Польський урядовий Ту-154М розбився під Смоленськом у результаті кількох вибухів на борту літака. Водночас, російські контролери руху весь час передавали польським пілотам неправдиву інформацію і не змусили пілотів відійти на запасний аеродром.

Про це йдеться у відеофільмі з презентації технічного рапорту щодо причин Смоленської катастрофи, який у середу у Варшаві представили члени польської урядової підкомісії, повідомляє "Укрінформ".

"Як з'ясувала підкомісія, літак знищили щонайменше два вибухи. Перший уразив ліве крило літака, відрізаючи його кінцівку, а потім призводячи до знищення закрилок лівого крила... Цей вибух призвів до аварії лівого двигуна в результаті його ураження уламками", - зазначається у презентації.

Як підкреслюється у фільмі, різке перехилення літака набік і розлітання гілок з дерев на відстані понад 80 метрів у вісі північ-південь вказує на "швидкий розпад літака у повітрі".

"Частина уламків літака мала характерні сліди мікрократерів на своїй поверхні, схожих на ті, які виявлено у ході піротехнічного експерименту, що провела підкомісія. Це характерно для знищень, викликаних детонаціями", - йдеться у звіті.

Як наголошується, в результаті вибухів "літак розпався на декілька десятків тисяч елементів".

У відеозвіті зазначається, що у причинах катастрофи сумнівів не мають зарубіжні експерти-члени підкомісії. "Вибух у корпусі літака не відкидають і російські експерти", - підкреслюється у презентації.

Під час презентації звіту акцентовано увагу на тому, що російські контролери руху вели літак президента Лєха Качинського таким чином, щоб він "потрапив у зону посадки за один кілометр до аеродрому".

"Російські контролери руху від початку передавали їм (пілотам — ред.) фальшиву інформацію щодо кіл підльоту (до аеродрому — ред.), місця виходу на стежку, відстань до злітної смуги. Літаку Ту-154М дозволили сідати, хоча цього не дозволяли погодні умови. Їх не відіслано на запасний аеродром, хоча контролери руху вимагали це від власного командування", - зазначається у відеопрезентації.

10 квітня 2010 року неподалік від аеродрому "Сєвєрний", що поблизу Смоленська, розбився літак Ту-154 з президентом Польщі Лехом Качинським на борту.

У катастрофі загинуло 96 осіб. Польська делегація прямувала на заходи з нагоди 70-ї річниці Катинського злочину.

Нові досьє

Ігнатенко Олександр

Argentem Creek Partners

Argentem Creek Partners

Руденко Евгений

Parimatch (Parimatch LLC)

Parimatch (ТОВ «Паріматч»)

Кацуба Олександр

Denis Gorbunenko

Горбуненко Денис Володимирович

Atayants Oleg Evgenyevich