До сьогоднішнього дня усі звернення пацієнтів до своїх медичних закладів реєструвалися у книзі запису викликів лікарів додому (№ 031/о) працівниками реєстратури. Після цього лікар отримував цей журнал і мав відзвітувати, що він зробив всі візити за зазначеними викликами.
Пацієнт та лікар спілкувались через реєстратуру (не завжди привітну) та стрічку в журналі. Пацієнт не мав доступу до лікаря, а лікар до пацієнта — якщо проблема не потребує візиту, домовитись про це лікар та пацієнт не могли.
Як повідомляє МОЗ, з 13 березня скасовується Книга запису викликів лікарів додому (№ 031/о).
Лікар не буде зобов’язаним звітувати про відвідування усіх пацієнтів, що повідомили реєстратуру.
Пацієнт та лікар зможуть отримати доступ один до одного по телефону. Час лікаря є цінним та обмеженим суспільним ресурсом. Кожен пацієнт повинен розуміти, що коли лікар іде до нього додому, він не допомагає щонайменше трьом іншим пацієнтам. Пацієнт та лікар будуть разом приймати рішення про необхідність візиту додому.
Як показує досвід європейських країн, можливість поспілкуватися зі своїм медичним працівником телефоном — одна з послуг, що найбільше цінується пацієнтами.
Усе звітування про прийоми, проведені лікарем зводиться до 4 цифр в день: загальна кількість звернень дорослих і дітей та кількість відвідувань дорослих та дітей вдома.
Ці відомості фіксуються у втричі скороченій формі 039/о