Корпорація "Рошен" нарощує обсяги експорту продукції за кордон на 30% в рік.
Про це заявив глава кондитерської корпорації Roshen, пише "Економічна правда".
"Ми щороку ростемо на 30%. Експорт зростає за рахунок Східної Європи", - сказав В'ячеслав Москалевський.
За його словами, найбільшими імпортерами продукції Roshen є Болгарія, Румунія, Польща.
Президент корпорації оцінює частку Roshen на українському ринку в 25% -27% і визнає, що компанія є найбільшим гравцем на внутрішньому ринку.
При цьому Москалевський відкидає звинувачення у монополізмі.
"Як я можу бути монополістом? Вас не турбує, що в Україні працюють Kraft, Nestle? Якщо вони займуть 100% ринку, то це нормально?", - сказав він.
Багатьох виробників кондитерських виробів Москалевський не вважає конкурентами, так як вони працюють в "дешевому сегменті".
"Сегмент Житомира ("Житомирські ласощі", - Ред.) - це дешева цукерка для сільських жителів. Ми не їхній конкурент. Я взагалі не знав, що таке український кондитерський ринок, поки не поїхав недавно в Кьольн на виставку і не побачив всіх. Були виробники з Дніпра, Кременчука, Одеси. Компанія, яка розвивається і росте, - "Лукас" в Кременчуці", - розповів Москалевський.