Групи впливу

11 Квітня 2018
Смоленська трагедія: на борту було два вибухи, - комісія
джерело фото: podrobnosti.ua

джерело фото: podrobnosti.ua

Російські контролери руху весь час передавали польським пілотам неправдиву інформацію

Польський урядовий Ту-154М розбився під Смоленськом у результаті кількох вибухів на борту літака. Водночас, російські контролери руху весь час передавали польським пілотам неправдиву інформацію і не змусили пілотів відійти на запасний аеродром.

Про це йдеться у відеофільмі з презентації технічного рапорту щодо причин Смоленської катастрофи, який у середу у Варшаві представили члени польської урядової підкомісії, повідомляє "Укрінформ".

"Як з'ясувала підкомісія, літак знищили щонайменше два вибухи. Перший уразив ліве крило літака, відрізаючи його кінцівку, а потім призводячи до знищення закрилок лівого крила... Цей вибух призвів до аварії лівого двигуна в результаті його ураження уламками", - зазначається у презентації.

Як підкреслюється у фільмі, різке перехилення літака набік і розлітання гілок з дерев на відстані понад 80 метрів у вісі північ-південь вказує на "швидкий розпад літака у повітрі".

"Частина уламків літака мала характерні сліди мікрократерів на своїй поверхні, схожих на ті, які виявлено у ході піротехнічного експерименту, що провела підкомісія. Це характерно для знищень, викликаних детонаціями", - йдеться у звіті.

Як наголошується, в результаті вибухів "літак розпався на декілька десятків тисяч елементів".

У відеозвіті зазначається, що у причинах катастрофи сумнівів не мають зарубіжні експерти-члени підкомісії. "Вибух у корпусі літака не відкидають і російські експерти", - підкреслюється у презентації.

Під час презентації звіту акцентовано увагу на тому, що російські контролери руху вели літак президента Лєха Качинського таким чином, щоб він "потрапив у зону посадки за один кілометр до аеродрому".

"Російські контролери руху від початку передавали їм (пілотам — ред.) фальшиву інформацію щодо кіл підльоту (до аеродрому — ред.), місця виходу на стежку, відстань до злітної смуги. Літаку Ту-154М дозволили сідати, хоча цього не дозволяли погодні умови. Їх не відіслано на запасний аеродром, хоча контролери руху вимагали це від власного командування", - зазначається у відеопрезентації.

10 квітня 2010 року неподалік від аеродрому "Сєвєрний", що поблизу Смоленська, розбився літак Ту-154 з президентом Польщі Лехом Качинським на борту.

У катастрофі загинуло 96 осіб. Польська делегація прямувала на заходи з нагоди 70-ї річниці Катинського злочину.

Нові досьє

Parimatch (Parimatch LLC)

Parimatch (ТОВ «Паріматч»)

Кацуба Олександр

Denis Gorbunenko

Горбуненко Денис Володимирович

Atayants Oleg Evgenyevich

Атаянц Олег Євгенович

Вадим Машуров. Все о карьере и бизнесе

Vadim Mashurov. All about career and business

Азовець Кирило Беркаль (Кірт): Війну з Росією ми ніколи не закінчимо, якщо не здобудемо у ній перемогу